En härlig känsla

 
Det känns skönt när man kommer lite mera in på hösten.
 
Man har inte så många krav på sig längre att man
 
måste vara ute och hålla på i trädgården.
 
Det börjar liksom avta på trädgårdjobbet mer och mer.
 
Man behöver inte klippa gräset så ofta,
 
rensa rabatterna lika mycket.
 
Skönt!
 
Har börjat på att koncentera mig mera inomhus.
 
Med sånt som har "halkat efter" nu när det har
 
varit fokus på trädgården.
 
 
Har köpt mig några nya blommor och blomkrukor
 
till köket. Tvättat några fönster med.
 
Det behövdes verkligen.
 
Har några kvar men tar inte allt på en gång
 
det blir lite för jobbigt.
 
Nu ska jag ställa mig och baka en kaka till ikväll.
 
Vi väntar besök mot kvällen och det ska bli riktigt trevligt.
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0