Rustad för vintern

 
Har nu äntligen gått och köpt mig en ny väska.
 
Har letat ett tag nu. Har inte hittat någon jag
 
riktigt gillat. Det har varit alla möjliga fel på väskorna.
 
 
Har blivit som jag har nämnt tidigare svag för
 
"tazzels". Hittade nu en väska med just det.
 
Jag måste ju ha en ganska så stor vardagsväska för
 
att få rum med allt till jobbet. Ska jag på fest så plockar jag
 
fram en annan mindre väska.
 
 
Sedan var den även ljust klädd inuti. Blommig såklart
 
- passar mig perfekt. Är den svart inuti tycker jag det är svårt att
 
se var jag har mina saker.
 
 
Det är en liten väska inuti den stora väskan. Den kan man
 
om man vill plocka bort.
 
 
Väskan är lite blå i färgen. Tjejen i väsk affären tyckte att det var
 
snyggt till
 
svarta kläder och man behöver inte alltid ha svart väska - som
 
jag oftast har haft.
 
( Jag har oftast svarta kläder och väskan bryter snyggt av).
 
Är super nöjd med mitt köp. Den här väskan kommer
 
jag att ha länge...... nja åtminstone till våren och då
 
får jag ta fram en annan. Brukar ni byta väskor efter
 
säsong eller har ni samma året runt?
 
Redan måndag vart har helgen tagit vägen?
 
Ja, det är bara att ta tag i den här veckan snart är
 
det ju helg igen ;).
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0