Mamma, det har kommit nu.....

 
Så började ett sms igår jag fick av min dotter J.
 
Har längtat efter detta att det skulle komma i vitt
 
och nu har det gjorde det igår.
 
Jag var inte sen att säga till dottern att
 
hon ska ta hem ett till mig.
 
 
 
J var så gullig att hon kom med det till mig igår
 
till jobbet. Jag visste inte hur fort jag skulle få komma
 
hem från jobbet och börja inreda med bordet.
 
Visste såklart vart det skulle stå med ;).
 
 
Men när jag placerade ut vart jag hade tänkt att det skulle stå
 
så blev det inte alls bra. Då började en ommöblering av dess like.
 
Var i alla rum och rumsterade och bad min man och dotter
 
om bär hjälp hit och dit. (de blev något trötta på mig hihihi).
 
För bordet ville jag verkligen ha.
 
 
Först ställde jag bordet vid soffan framför kaminen.
 
Min man sa- ska du ta bort den sköna fotpallen där?
 
Blev inte bra.
 
 
Prövade på flera ställen i vardagsrummet.
 
Men var tvungen att ta en paus, blev så trött av allt släpandes
 
hit och dit. Fick även för mig om jag ska möblera om så kan jag
 
väl tvätta fönster på en gång. Sagt och gjort gick och hämtade
 
trasor / fönsterputs.
 
Suck! Jag hör själv nu vad tokigt det blev igår kväll ;).
 
 
Till slut så hittade jag ett ställe jag blev nöjd med.
 
Blev riktigt nöjd till och med.
 
Men det blev så sent så jag kunde tyvärr inte ta kort
 
det blev alldeles för mörkt.
 
Hur fönstren blev? Ja, det får jag nu se i dags ljus
 
annars får jag väl börja om igen :).
 
Är inte riktigt klar i rummet, står lite möbler här och där.
 
Men ska försöka hinna med lite till innan jag ska till jobbet.
 
Ha det gott!
 
♥ Susanne
 
P.S Ja, fotpallen kom tillbaka på den ursprungliga platsen
 
och min man blev så nöjd :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va rolig du är mamma haha

2013-10-03 @ 21:04:34
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0