Jösses

 
Vad tiden springer iväg. Nu var det väldigt längesedan
 
jag skrev något här på bloggen.
 
 
Dels för att jag inte har skrivit beror på att det är så mycket runt
 
mig just nu. Det är mycket på jobbet med helt nytt system
 
man ska sätta sig in i och det är mycket kvar ännu.
 
Har även gjort en riktigt stor städning
 
på jobbet med.
 
E och jag har även varit upp till Stockholm en sväng
 
(berättar mera om det en annan gång).
 
 
Sen är det ju allt hemma med som ska fungera och hinnas
 
med.
 
Ja- ni vet ju själva hur det kan vara emellanåt.
 
 
Men nog nu med undanflykter. Nu tar jag nya tag och ska skriva
 
lite mera oftare här.
 
Full fart mot helgen.
 
Ha det gott!
 
♥ Susanne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0