Ja, må hon leva........

 
Idag fyller J 16 år. Vi firade henne igår med ett stort kalas.
 
 
Tänk att hon har blivit så stor min lilla tjej. Igår kväll satt hon
 
och jag och tittade i hennes lilla bok som man skrev i
 
när hon var liten. Vilken tid hon blev född och vilken dag,
 
hennes första födelsedag och mycket mera.
 
Det var mysigt att sitta med henne och läsa upp detta
 
tillsammans och berätta lite minnen om när hon var liten
 
och gjorde små bus streck "ler vid minnet".
 
 
Minns det som det vore igår :)).
 
 
Till sin födelsedag så hade hon bakat allt själv.
 
Gjort tårtbottnar, vispat till marsansås och andra röror.
 
Varit med och handlat allt, hon visste precis hur hon ville
 
ha det.
 
Så jag fick snällt ställa mig åt sida och det var
 
faktiskt ganska skönt det med "ler".
 
 
Imorse gick Rossi och jag in och sjöng för henne
 
på sängen med tända ljus. Paketen fick hon igår redan.
 
Sedan blir det väl lite mera firande ikväll när vi kommer hem från
 
jobb/skolan.
 
Grattis min 16 åring hoppas du får en riktigt bra födelsedag.
 
Vi älskar dig så mycket ♥
 
Kramar i massor Mamma och Pappa
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hon var så duktig som bakat allt själv :)

Svar: Ja, det var hon verkligen
Susanne

2013-10-21 @ 13:09:09
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0