Hösta lite mera

 
 
Mitt boll kryss jag hade har tackat för sig. Så det var bara att
 
åka till blomster affären och köpa nytt "ler".
 
 
 
Rossi´s boll ser ni bakom krukan.
 
 
Lite skugga på mig kom med på bilden- det bjuder jag på ;).
 
 
 
En till lite större pumpa inhandlades också.
 
 
Dessa bilder tog jag förra helgen när vi hade så fint väder.
 
Idag har det regnat och varit grått ute.
 
Jag har mest pysslat inne idag.
 
Sådant som har legat efter under veckan.
 
Har snart hunnit ifatt med det mesta men får fortsätta med
 
det sista imorgon.
 
Hoppas jag ;).
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag.
 
Nu väntar kudden.
 
Sovgott.
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0