Även jag har trillat dit

 
 
 
Först tyckte jag inte alls om de.
 
Tyckte inte de var så fina.
 
 
Men jag har ändrat mig. Dottern J kom hem med den här i
 
fredags,
 
hon hade köpt sig själv en sådan. Jag hade varit inne på det
 
spåret mer och mer
 
men tyckt att de har varit lite för dyra.
 
Men hon hade köpt sin på HEMTEX, för
 
ett bra pris.
 
 
Så jag köpte mig en jag med "ler".
 
Visst är den fin? Min nya ljusstake och det bästa av
 
allt är att man kan pynta den allt efter årstid.
 
Just nu så kom det i några kastanjer.
 
Till jul så kan man ju pynta den med tex. julgarnskulor
 
eller bara sätta ner en liten blomma där  i.
 
Fantasin sätter bara gränser.
 
Min man tyckte vi kunde ha den som
 
adventljusstake och sätta en tomte mitt i.
 
Ja, vi får se vad det blir :).
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

:)

2013-10-29 @ 15:51:24
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0