Till advent

 
Mina advent ljusstakar har nu kommit fram
 
(eller rättare sagt de gjorde de redan förra helgen).
 
Gillar de jätte mycket. De var blåa tidigare men så har det fått
 
vit spray färg på sig och är nöjdare så här. 
 
Det är så mysigt med adventljusstakarna
 
i fönstren.
 
 
Börjar lite smått att få lite julstämning. Godis bordet håller på
 
att ordnas till. Men har ännu inte gjort något hemlagat godis
 
Har inte riktigt hunnit med men det kommer.
 
Lussebullar är inte bakade heller men en jul klapp
 
har jag köpt i alla fall.
 
Idag är jag ledig för min man är bortrest och då
 
passade jag också på att ta lite ledigt.
 
Det är en lyx att få vara ledig en torsdag
 
så här ska hinnas med mycket idag för att sedan
 
kunna njuta av ledigheten över hela helgen.
 
Har ni hunnit med godis, julklappar m.m.
 
♥ Susanne
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0