Nu kan snön få komma

 
I Helgen som var tog jag och gjorde en lite mera
 
inbjudande - välkommande trappa- entré med lite "vinter- tema".
 
 
 
På en stege.
 
 
Det var så härligt väder i helgen så då var
 
jag och Rossi ute och fixade lite. Satt t.o.m. och solade
 
en stund mot väggen.
 
 
 
Waldermar så heter faktiskt renen men min äldsta dotter
 
kallar honom för Åke "ler". Han står nu lite trängd där i hörnet
 
men han kommer att få flytta ut lite mera närmare
 
advent.
 
 
 
Pumpan passar inte in men den var så fin så jag
 
kunde helt enkelt inte kasta den ännu.
 
Dörrkransen kan ni få se en annan gång
 
för solen låg på så mycket att det inte blev
 
några bra kort.
 
Har ni börjat att adventspynta ännu?
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0