Lyktor

 
När jag tänder mina lyktor ute på trappan om kvällarna så
 
brukar jag använda oljeljus. Dels för att de brinner länge
 
och behöver inte byta så ofta (som vanliga värmeljus).
 
Men de är ju inte så snygga som de är.
 
 
Så härom kvällen så tog jag och fram mina pyssel saker.
 
Tog det första papperet jag hittade (som då råkade vara
 
ett jul papper) inte så kul men snabb som man är så........;)
 
Lite snöre och tejp.
 
Voila....inte så tokigt. Nu är det lite snyggare  i ute lyktorna.
 
Man kan ju ta vad som, nästa gång ska jag nog ta lite jute
 
och grovt snöre och kanske ett bokmärke och snurra om.
 
Hur snyggt blir inte det.
 
Brukar ni pyssla mera om hösten /vintern.
 
 
 
♥ Susanne
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0