Får jag presentera - Waldermar

 
Igår kväll efter jobb och skola så var yngsta dottern och jag
 
till E´s  jobb.
 
 
Det var nämligen pysselkväll på gång.
 
 
Man fick göra vad man ville. Antingen dörr kransar eller
 
planteringar.
 
 
En blomplantering på gång av J.
 
 
 
Här  pysslas det för fullt. Man fick gå runt i affären och ta vad
 
man ville
 
pyssla med och dekorera med.
 
Det var himmelriket.
 
Så mycket fint man ville ha.
 
 
Sen såg jag Waldermar. Han bara stod där på golvet
 
i affären och han skulle bara med oss hem.
 
Här är han lite naken.
 
 
Här han fått lite kläder på sig. En rosett.
 
Visst är han för söt!
 
Han hade ögon och näsa med.
 
Det fanns tre olika storlekar men vi fastnade för den minsta.
 
Han kommer att bli så fin ute på trappan när det
 
ska göras i ordning till advent.
 
Det här sa både J och jag att det gör vi gärna om
 
hoppas då på att äldsta J kan vara med oss då också.
 
Igår jobbade hon själv.
 
Har precis varit och storhandlat och nu är det dags med
 
städning- igen.
 
Usch vad Rossi tar in smuts och lera. Även vi med - såklart.
 
Men så är det ju när man har djur.
 
Han nu en riktigt skön fredag och helg.
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0