Arbetsbänk

 
Har köpt mig en arbetsbänk. Har velat haft en sådan ett tag.
 
Svärmor har en liknande och jag har alltid tyckt det varit lite
 
charmigt med en sådan.
 
 
Tänk att kunna duka på den när man har gäster. Har lagt dit
 
 några vin flaskor- längst ner på hyllan.
 
(Åh, vad vi dricker vin- not).
 
Men det ser snyggt ut ;).
 
 
Ställt dit några glöggflaskor som jag hade hemma redan.
 
Men måste nog införskaffa mig några fler glögg glas.
 
 
Kakburk.
 
 
Min man satte dit några krokar jag hade liggandes.
 
Supernöjd med bänken.
 
Måste bara få dit lite mera "pynt" på den men
 
ännu inte hunnit. Gjorde det här sent i måndags kväll.
 
Är nu i kvalet om den ska målas  vit eller inte eller bara betsas
 
i någon ljus eller mörkare färg.
 
Vad tycker ni?
 
Måste skynda mig nu ska jag åka iväg till gymmet
 
innan jobbet.
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0