Rosnalle och Cupcakes blomma

 
Åh, äntligen kan jag blogga.
 

Datorn har inte fungerat på några dagar nu men nu så.........
 
Visst är den söt den lilla nallen.
 
När vi (min man och jag) var på mässa förut så såg jag den
 
här söta lilla nallen. Ville bara ta med den hem och krama om den
 
men den skulle nog inte vara så mjuk och skön......hihihi.
 
 
Våningsfat med cupcakes. Varsågoda!
 
Obs! Går ej att äta
 
 
 
 
Visst är de helt underbart söta.
 
 
I Hegen var vi på en lite resa. HELA Familjen och det var så härligt
 
attt umgås med alla i lugn och ro.
 
 
 
 
 
Berättar mera om det en annan gång. Nu måste jag fixa i ordning
 
mig och åka till jobbet.
 
Hoppas ni har haft en skön helg med och snart tar vi
 
ledigt för nästa helg :).
 
Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0