Nästan som födelsedag

 
 
Mina två äldsta barn kom hem ikväll. Mannen ställde sig
 
vid grillen och var grillmästare.
 
 
De kom hem för att höra hur J hade haft det i Paris
 
och för att fira en liten tidigare Mors Dag.
 
 
 
Den här fina blombuketten fick jag från min man
 
( som E- dottern gjort).
 
Tack!
 
 
Mina färger :).
 
 
Lukta-gott-ljus från äldsta dottern J. Du vet att jag bara
 
älskar doftljus. Tack!
 
 
 
Fin porslinsfågel av E. Passar precis min serie med rosa rosor.
 
Tack!
 
 
Fina glas underlägg från Paris. Fick det av "lill" - tjejen J.
 
Tack söta!
 
 
Olika motiv från Paris.
 
Det var min Mors Dag. Det var en härlig kväll med
 
mycket skoj och skratt.
 
Det var så skönt att ha alla barn runt sig, det var precis som "förr".
 
Ni förstår nog vad jag menar.
 
Älskar er alla ♥. Tack alla sötningar ♥
 
Hoppas ni också får en härlig Mors Dag.
 
Kram Susanne
 
P.S Brukar ni fira Mors Dag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va bra att du tyckte om alla presenter :)

2013-05-28 @ 11:04:28
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0