Mitt växthus

 
 
Har tagit några bilder från mitt växthus.
 
 
 
 
Kockums fat i en gammal låda.
 
 
 
Mina trädgårdsredskap.
 
 
 
En margarin låda som jag har målat lite slarvigt med lerkrukor i.
 
 
 
Bra- att-ha-snöre.
 
Har inte så mycket växter i mitt lilla hus. Har haft mycket men
 
dragit ner en hel del.
 
Nu har jag jordgubbsplantor, smultron och en vindruvsranka.
 
Det räcker gott och väl.
 
 
Utanför växthuset växer rabarbern.
 
Det blir nog en rabarber paj ikväll när jag kommer hem.
 
Gott!
 
Bästa onsdagen till er alla.
 
/ Susanne
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Elott

Så fint! Jag längar sååå efter mitt växthus, tyvärr har jag inte haft tid att beställa än, men snart snart... :)

2013-05-22 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0