Vårstädning

 
När det nu har börjat på att bli ljusare och ljusare då vill man
 
göra så mycket. I Alla fall så blir jag piggare och
 
det tror jag de flesta blir.
 
Jag vill pyssla inne/ute, så frön, städa och tvätta de eländiga
 
fönstren.
 
Motionera, cykla/springa. Ja, allt!!!
 
 
Man måste ju börja någonstans och det blev att jag nu håller
 
på och rensar/röjer en hel del i alla skåpen i köket.
 
Åker till tippen med saker och frågar döttrarna om de vill ha
 
något ;).
 
Har nu kommit till diskning av alla kannor. Hjälp!!!
 
Vad kannor jag har. Det tar aldrig slut.
 
Min käre M tycker att vi har alldeles för mycker saker överallt.
 
Så nu ska det rensas rejält ;) (tror jag- ler).
 
Solen tittar fram, blir så gald av den
 
 ♥ Susanne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0