VÅR skor

 
 
 
Nu har jag tröttnat.
 
 
På att det är så kallt. Vi får aldrig någon VÅR känns det som.
 
Kylen biter i en, blåsigt/ruggigt. Går i tjock jacka, halsduk,
 
vantar och allt sätter man på sig för att hålla kylan borta.
 
Så less på det här vädret nu.
 
Säkert ni med?
 
 
 
För att pigga upp mig själv och det skulle kännas lite grann
 
att VÅREN är på väg. Så jag köpte mig ett par nya skor.
 
Åh, så mycket piggare och gladare jag blev ;).
 
 
Så nu kan våren få komma bums så att jag får stoltsera i
 
mina nya fina skor "ler".
 
Kram Susanne
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

De är så fina!

2013-03-20 @ 12:33:32
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0