Romantiskt

 
 
Tycker mycket om mitt våningsfat. Det är lite romantiskt.
 
Blommor och krusidulligt- som jag tycker om :).
 
Tänk er detta fat serverat med godsaker eller fina kakor. Ställa
 
fram på ett dukat bord med spetsduk på och
 
nyplockade sommar blommor på bordet,fin servis,
 
gärna rosa blommig.
.
Man sitter ute  och det är sommar.
 
Ser ni bilden framför er- visst ser det mysigt ut ;).
 
 
Oj, bilden kom lite snett- sorry:(.
 
Hoppas ni kan se ändå.
 
På våningsfatet ligger det just nu gamla små söta
 
handtag som ska upp
 
på något? - vad vet jag inte riktigt ännu.
 
Kunde helt enkelt inte motstå de när jag
 
såg handtagen i en affär vi var i somras.
 
Rätt var det är så kommer jag på något eller hittar rätt sak på
 
något loppis någonstans i sommar.
 
Har nu en riktigt skön mys lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0