Puuuh nu tar jag helg

 
 
Idag har det varit full fart från det att jag slog upp ögonen.
 
Har varit till mataffären och hämtat smörgås tårta för 30 pers.
 
Hjälp - tänker ni vad hon ska äta ;) men faktum är att vi hade
 
möte på
 
jobbet för ca 22 personer.  Först tog jag och städade av ordentligt.
 
Hämtade sen hem mellersta dottern och hennes katter. Hem i full
 
fart slängde i mig lite mat, upp till frissan, snabbt in på apoteket och
 
mat affären och köpte lite som fattades.
 
In i bilen igen och hämta J på skolan. Fikade. Började att
 
dammsuga, torka alla golven,
 
stryka, tvätta. Laga kvällsmaten, ätit och allt vad det innebär.
 
Nu sitter jag äntligen här vid datorn och det är ganska sent.
 
Alla är trötta, fredags trötta.
 
 
Den här blomman fick jag av svärmor när jag fyllde år.
 
Krukan hade hon sedan förut som hon hade tänkt kasta som jag
 
nu fick.
 
Gillar den jätte mycket.
 
Passar bra  i köket.
 
 
Vissa dagar är bara lite stressigare än andra men, men .......
 
Kram Susanne
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0