I firandets tecken

 
I helgen har det firats.
 
 
Med smörgåstårta på fredags kvällen. Mums!
 
 
Många paket. Har jag varit så snäll ;).
 
 
Och en stooor fin bukett med rosa rosor och  en hel del annat fint
 
som jag inte vet namnen på (eller kommer inte ihåg fast dottern
 
talade om).
 
 
Av min käre man ♥
 
 
Det här har jag trånat efter länge.
 
Håll i hatten nu. Rosa kastrull och en vit kastrull.
 
Nu blir det nog roligt att laga mat :).
 
Ett speciall schampo och balsam från Maroccian.
 
Härligt!
 
Nu kommer man att lukta gott i håret ;).
 
Har även fått lite annat fint som jag kan visa en annan gång.
 
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va bra att du blev nöjd med presenterna ;)

2013-03-12 @ 20:39:08
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0