Lagom till midsommar

 
Äntligen är de färdiga. Som jag har väntat och längtat.
 
 
Mina jordgubbar. Här hemma små bråkar vi liite om vem
 
som tar de första
 
jordgubbarna och i år det blev det jag....sicken tur jag hade.
 
Fast egentligen så var det Rossi. Han tycker om jordgubbar
 
med.
 
Han är våran lilla "jordgubbstjuv" han smiter in där titt som
 
tätt och smaskar i sig de.
 
Vi har nu fått satt kompost galler framför dörren så
 
att vi hinner med och få några vi med ;).
 
 
Det är bara att ta några steg på tomten så har man sina
 
alldeles egna gubbar.
 
Det finns inte så många plantor men alldeles lagom.
 
 
Våran söta jordgubbstjuv. Nyklippt och fin.
 
Hoppas på sol idag med (=
 
/ Susanne
 

Kommentarer
Postat av: dnyahuset.blogspot.com

Åh, egna jordgubbar! Härligt! Mycket söt jordgubbstjuv.

Svar: Tack! För att du tittade in till mig.Trevlig Midsommar!
/ Susanne
Susanne

2013-06-20 @ 17:33:13
URL: http://dnyahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0