Tur och retur

 
 
I Helgen som var ville "Lill tjejen" upp till Stockholm.
 
Hon hade lust att shoppa och vi var ju såklart inte sena att följa
 
med.
 
Lite Stockholm kan man ju alltid göra.
 
Fast min man och jag fikade mest och så mycket
 
shopping blev det inte för våran del.
 
Äldsta dottern J och hennes pojkvän J var också med.
 
Det var en varm dag men ändå skönt att komma hemifrån ett tag.
 
Hittade en gullig affär som jag kommer att besöka nästa 
 
gång vi åker till Stockholm (för J ville dit igen och det snart-
 
sa hon ;) ).
 
Mer om det nästa gång.
 
Nu ska jag städa av lite grann innan jag åker till jobbet- igen.
 
Jösses..... vad helgen har gått fort.
 
Kram Susanne
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0