Del 2

 
 
Härom dagen när min man och jag var ute en sväng (till Gävle).
 
Så stannade vi till vid Gysinge byggnadsvård.
 
 
Tänk att ha dessa möbler i trädgården. Lycka!
 
Vilket härligt ställe, miljön runt omkring var så fin.
 
 
Man kan köpa gamla saker där som har varit på
 
andra hus.
 
Man kunde även köpa färg, tapeter efter gammalt mönster.
 
Gamla beslag, äldre dörrhandtag och mycket, mycket mera.
 
 
 
Gammal vedspis.
 
 
 
Svårt att få bra bilder mot fönster.
 
 
Visst är det väl fint.
 
Tänk er att sitta här och äta en riktig fest måltid.
 
 
 
Denna skulle jag inte ha något emot att ha hemma :).
 
 
Gammal handdukstork.
 
 
 
 
Gamla dörrar som man kunde få köpa.
 
Det fanns även fönster.
 
 
Kul skylt!
 
 
Fin viksskärm/vägg.
 
 
 
 
Doftade ljuvligt.
 
Kan det vara schersmin?
 
(stavningen är jag osäker på).
 
 
Ännu en fin möbel.
 
Hoppas jag inte tröttande ut er med alla bilder.
 
Men det var bara en liten del, fanns mycket mera att se på.
 
Väl värt ett besök om man är ute efter något speciellt.
 
Hoppas på en fin vecka och mycket sol.
 
♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0