Styling hmmm.....

 
 
 
Så här ser det ut just nu i köksfönstren.
 
Det är under ständig förändring här hemma.
 
Min käre M blir lite smått crazy på mig emelllanåt för att jag
 
ändrar hit och dit.
 
Ett exempel: som här om kvällen när han skulle ta lite varmt te.
 
Han sa att han snurrade ett helt varv i köket för att ha
 
de förb...... tepåsarna som jag hade "gömt". Påstod han (ler).
 
Jag tog fram de och sa att de alltid har stått där
 
(hihihi) men de hade det ju inte gjort såklart ;).
 
Jag mår bra när jag får hålla på och
 
ändra om och hitta på "nya" saker på
 
andra ställen men det uppskattas som sagt inte alltid av min käre
 
man :).
 
Syns snart igen!
 
Kram Kram på er
 
P.S Ändrar ni om mycket hemma? Till er mans förtret ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaaaaa det gör jag :D

2013-01-21 @ 19:41:11
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0