Städat bort julen

 
Idag har jag städat bort julen. Men det tog nästan hela dagen.
 
Jag tyckte inte vi hade tagit fram så mycket julpynt men
 
nog så hittade man lite saker här och där när man
 
trodde man var klar överallt.
 
Konstigt!
 
(Ler).
 
 
Det blev så ljust och luftigt.
 
Det här är de sista hyacinterna.
 
De kommer jag att sakna för doftens skull.
 
Efter städningen så tog jag tag i mitt nyårslöfte som bl.a var
 
att jag skulle ta tag i min träning.
 
Knöt på mig jogging skorna och tog med mig Rossi ut.
 
Vi sprang en liten bit men inte är det så roligt att springa
 
heller.........- just nu.
 
Det är tungt och man flåsar som en flodhäst men skam den som
 
ger sig ;).
 
Detta ska bli mitt år mot ett lättare liv.
 
Har ni också tagit tag i era nyårslöften.......eller ni kanske inte har
 
några?
 
Kram på er alla!
 
Hoppas ni får ett bra 2013.
 
/ Susanne
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0