Primula

 
Så söt och nätt.
 
 
Lite konstigt namn...."Priiimuuuula"- smaka på den.
 
 
Och rosa - såklart. Har lite svårt att gå ifrån färgen rosa
 
- har alltid gillat den färgen mer eller mindre.
 
När jag var yngre och vi (käre M och jag skulle flytta ihop) så hade
 
jag rosa på ALLT och jag menar ALLT.
 
Det var rosa vispbunkar, krukor, handdukar, soffa (fast med lite
 
svart i), dukar m.m.
 
Sedan kom jag ifrån det och ville mest ha blått överallt men som
 
sagt nu gillar jag detaljer i rosa
 
behöver inte ha stora möbler i rosa nu. Blir mycket vitt- åhh vad
 
jag gillar det 
 
(såklart lite opraktiskt när man har hund men men det får man
 
ta :))).
 
Rosa accent färger här och där. 
 
Så lätt att blanda och lätt att ta bort om man tröttnar.
 
Ha en riktigt skön lördag!
 
Själv ska jag ta itu med stryktvätten och skura lite golv.
 
Som jag inte hann med igår.
 
Sedan tänkte jag åka och hälsa på svärmor.
 
Du har väl fikat klart tills jag kommer :)).
 
Jag blir själv idag på em för mina man och J ska åka på konsert i
 
Stockholm.
 
(Hennes idoler ska uppträda där ikväll ;) ).
 
Kraam
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du har rosa soffa nu också :P

2013-01-26 @ 20:24:11
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0