Bestick

 
 
 
Har letat länge efter fina bestick.
 
Har nu äntligen hittat de.
 
Var ute efter bestick till jul men hittade
 
inga då som jag tyckte om.
 
 
Har ni sett vad fina de är vid själva skaftet och kniveggen.
 
Lite krusidulliga och fina- sådant som jag gillar.
 
Åh, vita med ;).
 
Att de var till rea gör inget alls- snarare tvärtom.
 
 
Köpte sex av de var men tyvärr så fanns de inte i kaffeskedar
 
men det behövs nödvändigstvis inte vara lika.
 
Så nu kan jag duka fint med besticken och mina nya tallrikar som
 
jag köpte till jul.
 
Jag har nog fått "dille"  på porslin. Tycker det är jätte roligt :).
 
Har inte tyckt så förut.
 
Nu är jag bara ute efter vardagstallrikar i vitt.
 
Är det någon som vet var jag kan hitta sådana?
 
Gärna lite annorlunda inte bara vita släta utan gärna lite på själva
 
tallriken
 
- hoppas ni förstår vad jag pratar om ;).
 
Ha en skön söndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0