Behöver ha......

 
 
Behöver just nu ha värme och ljust, ljust.
 
 
Saknar sommaren med allt som hör till.
 
 
Försöker att omge mig med så mycket som möjligt som ger mig
 
positiva energier men just nu
 
känns det lite jobbigt.
 
Det beror nog på vädret idag. Riktigt,riktigt kallt idag.
 
Blåser så otroligt man vill inte vara ute längre stunder.
 
Kunde inte springa idag som jag faktiskt har gjort nu
 
flera mornar den här veckan - det börjar att kännas bättre
 
med löpningen men än är det långt kvar.
 
Har satt en deg på jäsning, ska nog snart bakas ut.
 
Ska sedan åka till närmaste blomster butik och
 
 pigga upp mig med lite nya blommor.
 
Det blir nog bra.
 
Tar nog dagen lite som den kommer.
 
Ha nu en riktigt mysig fredag.
 
Kraam
 
P.S Blev nog ett litet rörigt inlägg men, men..... det bjuder jag på :).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0