Stege

 
Har tagit fram min stege som jag har haft i mina gömmor ett tag
 
nu.
 
Fick den av min jobbarkompis för länge sedan, hon vill inte
 
ha kvar den längre.
 
Jag blev ju superglad för den. Har inte riktigt veta vart den skulle
 
stå.
 
 
Ser ni vad fina och ojämna trappstegen är :). Breda är de med.
 
Man kan ha allt möjligt på den. Skulle vilja ha lite gamla stora
 
bruna böcker på den men hade inga hemma......får leta på loppis.
 
(Svärmor du kanske har några som du inte vill ha längre ;))
 
 
Ett fint gammalt tjockt snöre håller ihop den med en stor knut.
 
Charmigt!
 
 
Just nu ser det ut så här med lite små ljusstakar, änglar och mina
 
gamla små skor som jag hade när jag var liten.
 
I sommar kommer den nog ut på altanen.
 
Tänk er denna stege full med pelagoner.
 
Längtar:)).
 
Idag fortsätter vi med sovrummet och det kommer att bli såååå
 
bra.
 
Ikväll myser vi med melodifestivalen- såklart.
 
Lördagskramar
 
/ Susanne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0