Sneak Peak

 
Nu ska ni få se en del av vårat nyrenoverade sovrum.
 
 
Den här fina fågelburen har fått komma in från altanen, där
 
jag hade den i somras. Har ni sett vilka fina detaljer det är på den.
 
Satte i ett rosa blommigt ljus. Lite somrigt men så fint.
 
 
Ovanpå är det ett rund ögla så man kan även häng upp den i
 
taket.
 
Satte i liten spets i själva öglan.
 
 
 
Hittade även en gammal spegel på loppis för ett tag sen
 
men då var den blå, den fick också lite färg :)).
 
Ställde den lite sådär nochalant bakom blomman.
 
Riktigt snyggt-
 
om jag får säga det själv ;).
 
 
Lite mörka detaljer kom också dit för att bryta av mot allt det vita.
 
 
Charmigt!
 
 
 
Tänkvärt!
 
 
Två gamla klockor. Den stora har min man fått från sin Morfar.
 
Kärt minne.
 
 
 
Min mans nattduksbord.
 
Ja, jag vet att det är rosa även på hans sida.
 
 
Men han har gett upp nu ;).
 
 
Där ser ni lite grann av tapeten också.
 
Rosa - igen!
 
 
Sovrums fönster.
 
Med vita långa spetsgardiner.
 
Vi är väldigt nöjda med sovrummet (eller kanske ska säga jag för
 
min man tyckte det var bra som det var förut men....)
 
Det blev ljust och fräscht. Det går i färgerna rosa och vitt.
 
Ni fick se lite av det i alla fall.
 
 Nu väntar Bygglov, Maria och Mindy.
 
Det är bokat varje tisdag kväll.
 
Hoppas ni har haft en bra dag idag.
 
/ Susanne
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va fina bilder :)

Svar: Tack, vad gald jag blir (:
Susanne

2013-02-27 @ 22:04:54
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0