Fredag = Städdag

 
Fredagar har blivit min städdag.
 
Förut kunde jag städa mitt i veckan för då hade jag lediga dagar
 
men nu när man har bytt jobb så är fredagar min städdag.
 
Har hunnit med en hel del redan nu, tvättat, dammat överallt,
 
vattnat alla blommor m.m.
 
och nu har jag bara golven kvar. Skönt!
 
Sedan väntar en härlig lång promenad med Rossi.
 
Ikväll blir det mys mat med taco paj och massor av grönsaker.
 
Vad brukar ni äta oftast på fredags  kvällar?
 
Har hela helgen framför mig och har inte nå´speciellt in planerat.
 
Som ett oskrivet blad ligger helgen framför mig.
 
Får se vad den har att bjuda på- spännande :).
 
P.S Kortet tog jag genom köksfönstret- inte så tokigt ändå ;).
 
Fredagskramar till er alla.
 
Nu väntar dammsugaren på mig och Rossi vill ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0