Fest!

 
Min mans fest har nu äntligen blivit av "ler".
 
Efter mycket planerande hit och dit så rodde vi det i land i
 
lördags.
 
Temat var 80- tal.
 
Kommer ni ihåg dessa?
 
Gurka pyntat med gelehallon och "jorden" som polly- godis.
 
Här kommer nu några bilder från festen.
 
 
DJ´s tangentbord. Mycket att hålla reda på. Han var duktig och
 
bra musik
 
- självklart 80- tals musik.
 
 
Välkomstdrinkar.
 
 
1:a tårtan.
 
 
2:a tårtan.
 
 
3:e tårtan.
 
 
 
Han fick även så många fina blommor.
 
Temat genom hela kvällen var 80 -tal. Från mat till kläder, musik
 
ja- allt som fanns då.
 
Det var en lyckad fest och hoppas verkligen att alla hade roligt.
 
Dagen efter kan ju sägas var inte lika rolig ej heller måndagen
 
heller.
 
Jag hade ont i huvudet  i 2 dagar efteråt - helt otroligt ;).
 
Får helt och hållet skylla mig själv.
 
Men nu börjar jag komma tillbaka igen om än lite trött men det är
 
en annan sak.
 
Syns snart igen - hoppas jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack än en gång för en lyckad och riktigt rolig fest. Det hade ni fixat fantastiskt bra :) Ha det nu så jättebra, vi hörs och ses väl snart igen hoppas vi. Kram från oss :) Hälsa fam.

2013-02-06 @ 20:48:32
Postat av: Josefine

Allt var så bra och så fint mamma <3 Du är så duktig!

2013-02-08 @ 15:34:38
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0