Vitt ska det vara

 
Det är klart att det blev vitt. Först tänkte jag inte måla bordet
 
men så klart att det skulle vara vitt.
 
Bordet som jag köpte för ett tag sedan att ha i köket.
 
 
Här är det inte på börjat ännu.
 
Annars så vet väl alla ni att vi närmar oss den stora dagen
 
........julafton- såklart.
 
Börjar ni på att bli klara med allt inför julafton?
 
Själv har jag tagit det ovanligt
 
lugnt i år. Har tagit det lite som det kommer och det som jag
 
har lust med och det jag inte hinner med
 
- ja det får helt enkelt vara. Så enkelt är det.
 
Det blir jul ändå.
 
Ni ska få se bordet sen när det står klart med julgodis
 
och pynt med mera sen. Nu var det lite
 
svårt att ta kort i mörkret.
 
Ha det gott och stressa inte ihjäl er.
 
Själv ska jag nu åka in till stan och
 
fixa mina naglar för det är jag värd.
 
Kram Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0