Vad är väl en bal på slottet

 
Nja, nu var vi ju inte på ett slott utan i en stor ishockey hall
 
men det hade gjort det så himla fint.
 
 
Tar det från början. Jag och min man var på jul gala här i stan
 
i går kväll. Det var mingel först när vi kom dit.
 
Mysigt!
 
 
Granar, ljuskandelabrar stora på golven och mindre på borden.
 
Röda mattan var utlagd.
 
 
Man blev eskorterad fram till sitt bord av en tjej som hade
 
tomteklänning på sig.
 
Sedan fick man gå och hämta julmat och det var flera bord att
 
gå till. Hur mycket mat som helst. Det smakade riktigt bra.
 
 
Fina servetter.
 
 
Opps! Lite suddig bild.
 
Godisbordet.
 
 
Många bra artister var det som uppträde.
 
Som här Andreas Johnsson.
 
 
Brolle.
 
 
Agnes.
 
Även artister som, Jill Jonsson, Lars Berghagen, Timbuktu
 
och Darin och många flera. Sedan var mina STORA idol där med
 
Maria Montezami. Vilken lycka.
 
Tog flera kort på henne och blev även
 
fotografred med henne sida vid sida.
 
Åh, vad lång hon är. Kände mig som en lite pygmé bredvid henne.
 
Det var lång kö med personer både tjejer och killar
 
som ville fotograferas bredvid henne och få prata en stund.
 
 
Idag var hon även på en stor matvaruaffär i stan och jag var
 
inte sen att åka dit.
 
Det var en lång kö som ringlade sig fram till henne
 
Alla ville ha en autograf av henne i sin nya bok som hon
 
har gett ut. Även jag ;).
 
Pratade lite med henne och tog även ett kort på henne med
 
mig bredvid idag igen.
 
 
Kamran hennes man var också med.
 
Så nu har jag pratat med henne vid två olika tillfällen
 
,vilken härlig omtänksam person hon är.
 
Kändis skapet har verkligen inte stigit henne
 
åt huvudet i alla fall.
 
Detta kan jag leva länge på.
 
Lycka!
 
Hoppas ni har haft det bra med och stressa
 
inte för mycket nu fram till jul.
 
Det som hinns det hinns det blir jul
 
ändå.
 
Kram Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0