Granar

 
God morgon på er.
 
Hur har ni det i julstöket börjar ni på att bli färdiga eller
 
har ni som mig lite kvar att göra.
 
Men som jag har sagt tidigare det som hinns det hinns
 
resten får vara. Jag tänker inte vara helt slut på julafton
 
utan i år ska jag verkligen njuta.
 
Har fått tag i en fin rumsgran.
 
Har sett att flera har sådana och då ville jag
 
självklart också ha en.
 
Rumsgranen kan man tydligen ställa ut i sommar
 
och sedan ta in den igen på hösten.
 
Får se om jag lyckats med det ;).
 
Den stora riktiga granen kommer in i helgen
 
för det har fröken J bestämt och då får det väl bli så.
 
När brukar ni ta in granen?
 
/ Susanne
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0