Bröd bakning och naglar

 
I Morse gick jag upp lite tidigare för att baka.
 
Kan tycka att det är lite skönt att stå och baka alldeles för sig
 
själv tidigt på morgonen. Man kan liksom låta tankarna
 
få sväva fritt.
 
 
När övriga i familjen kom upp så fick de nybakat bröd till frukost.
 
Det uppskattades. Det luktar ju så gott med.
 
Annars har vi mest tagit det lugnt. Några har varit på bio
 
och jag hälsade på E en stund på em.
 
 
Så här fina blev mina naglar igår. Fransk manikyr.
 
Naglarna har aldrig varit så fina som nu.
 
Tjejen som fixade mina naglar var riktigt duktig och trevlig.
 
Hon sa att det skulle sitta nu i 3-4 veckor och sedan
 
kunde man göra om det om man ville.
 
Men nu är jag så rädd om naglarna att jag knappt törs
 
göra något alls.
 
Knäppt eller hur?
 
/ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0