Semester

 
Nu har vi äntligen haft våran semester. Det var sååå sköönt!
 
Vi hade bara 1 vecka men det gjorde inte så mycket.
 
Vi har verkligen njutit av den och tagit vara på varje minut.
 
 
 
Vi var mycket nära vatten på något vis så behöver jag det på
 
somrarna.
 
Det är något rofyllt över det, svårt att förklara.
 
Men jag tror ni förstår vad jag menar.
 
Men jag tycker inte om att åka båt men att vara vid stranden och
 
bara känna doften av hav och tång.
 
Ljuvligt!
 
 
 
Mums!
 
Älskar räksmörgåsar.
 
 
Rossi var självklart med på resan.
 
Han tyckte också om att vara på semester.
 
 
Fin rosa bänk.
 
Ser ni hjärtat.
 
Så sött!
 
 
Stämmer så bra :).
 
 
Charmigt!
 
Tvätt som satt på tork vid en lyktstolpe mitt i stan.
 
 
Övergångställe för gäss mitt i stan vid Skanör/Falsterbo.
 
Det var där vi var på semester i år.
 
Lite otur hade vi med vädret men det brukar vi ha så det
 
är vi vana med.
 
Nu ska man komma in i rutiner igen det har blivit vardag här
 
hemma igen.
 
"Minsta" tjejen J har nu börjat gymnasiet idag. Lite spännande var
 
det nog fast hon inte erkände det.
 
Men sånt ser man som Mamma ;).
 
Hon hade så mycket att berätta om när jag kom hem efter jobbet.
 
Så vi satt i flera timmar och pratade om allt.
 
Hoppas ni har haft det bra.
 
Kram ♥ Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0