Proppskåp

Alla vet vi som har lite äldre proppskåp att de är ju
 
inte så glamorösa.
 
Har klurat ett tag på hur jag ska kunna
 
"gömma" undan det.
 
Många av mina förslag har ratats av min man "ler".
 
 
Men nu har jag kommit på ett sätt som jag är ganska nöjd
 
med och även min man ;).
 
Han suckar ........men nu är det  så här så länge.
 
 
Har nämligen satt upp ett gammalt örngott framför det.
 
Nu syns inte det fula skåpet längre.
 
Nedanför har jag satt upp en spegel och på sidan om sitter en
 
gammal blus.
 
Det blev lite gammaldags känsla i tvättstugan.
 
Försöker att ha det där inne och blev faktiskt ganska
 
nöjd själv.
 
P.S Ni ser nog min arm där  i spegeln...men det bjuder jag på.
 
Må så gott!
 
/ Susanne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0