Jag säger bara......

 
Cath Kidston- vilka härliga produkter hon har.
 
Luktar himmelskt gott.
 
Ja, hennes saker överhuvudtaget.
 
Hennes handväskor, handdukar, baksaker, listan kan göras
 
hur lång som helst.
 
 
Det här vad det jag fick med från våran huvudstad.
 
Handkräm och kroppslotion. Fanns mera dofter att välja på.
 
Cath Kidston- hennes saker är lite blommiga-" rosaaktiga"-
 
"puttenuttiga".
 
 Jag tror ni förstår vad jag menar.
 
Hon är helt i min smak men det har ni nog redan listat ut "ler".
 
Ha en fin dag ♥
 
/ Susanne
 
Här hemma har jag en liten sjukling, våran J har fått feber
 
-inte alls kul.
 
Hon får ta det lugnt idag sova och dricka mycket :(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0