Det börjar på att bli dags....

 
 
Måste nog ta tag i att byta ut sommarblommorna
 
till lite "höstigare"  blommor men.....
 
 
Jag drar mig lite för det. Det känns som jag städar bort sommaren
 
(för jag vill verkligen ta tillvara varje sekund av den här ljuvliga,
 
underbara, sköna, varma sommaren som vi har haft och har
 
fortfarande).
 
men de blommor som jag har nu är mer än vackra "not".
 
 
Bollkryss är fina- självklart tycker jag att de ska vara rosa "ler".
 
Den här köpte jag för ett tag sedan men då tyckte jag
 
det var liite för tidigt men nu har den snart blommat över.
 
Nej, måste verkligen ta tag i mina sommar blommor.
 
Kanske redan idag-     får se hur dagen blir eller
 
om det blir till helgen.
 
Visst har vi väl härliga dagar liite kyligare om mornarna
 
men dagarna - åhhhh- härligt!
 
♥ Susanne
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0