Väldigt praktiskt och även snyggt

 
Skoskåp! Har länge tyckt de verkar opraktiska och fula
 
men.......nu har jag ändrat mig "ler".
 
 
Var så trött på hallen, det var alldeles för mycket skor framme.
 
Såg jämnt stökigt ut. Rossi tog alltid alla skor där med och bet i,
 
så de gick sönder. Satt och bläddrade i ikea katolgen av en slump,
 
det var egentlgen J som skulle ha lite saker till sin lägenhet men
 
nu fick vi åka dit istället (vad tråkigt ;) ).
 
 
Praktiskt att stoppa ner schalar i och skor som kom undan.
 
Hallen känns större nu än förut.
 
 
Lycka!! 
 
För mig- ännu ett ställe att pynta.
 
 
Är så nöjd och jag tror att även min käre M blev det-
 
fast det var lite grymtande först..... hihihi.
 
Bästa onsdagen till er och den ser ut att bjuda på lite sol.
 
Kram Susanne
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Livsrum

Hej! Hittade till dig via Fyra årstider, vi har kommenterat samma inlägg :)Ser att du köpt ett sådant där skoskåp. Har tänkt som du att de är rätt trista men jag ser att ditt är fint. Jag kanske också tänker om och skaffar ett jag med?

2013-04-03 @ 20:16:57
URL: http://livsrummen.blogspot.se/
Postat av: Livsrum

Hej! Hittade till dig via Fyra årstider, vi har kommenterat samma inlägg :) Jag har tänkt lite som du ang skoskåp, att de är rätt trista. Men ditt ser fint ut. Jag kanske skaffar mig ett också?

Svar: Tack! Vad roligt att du hittade mig där. Ha det gott =)
Susanne

2013-04-03 @ 20:21:18
URL: http://livsrummen.blogspot.se/
Postat av: Carina

Hej och tack för din rara kommentar inne hos mig! Så fint det blev med skoskåpet! Jag har också sneglat på det, men just nu har vi ingen bra plats till det. Skönt att få undan grejer och som du säger "ännu ett ställe att pynta på".
Ha en fin solig dag!
Kram, Carina

2013-04-04 @ 08:22:39
URL: http://www.vardagslycka.blogspot.com
Postat av: Josefine

Vad fint det blev :)

2013-04-05 @ 13:59:12
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0