Skön härlig långpromenad

 
Igår vid lunch tid tog Rossi och jag en riktigt skön promenad
 
på ca 8 km.
 
Solen värmde så skönt och det blåste knappt.
 
Här kommer några bilder från våran promenad.
 
 
 
Här brukar vi cykla om somrarna.
 
 
Rossi fick springa av sig en liten stund innan vi fortsatte igen.
 
 
 
 
Söt liten vit grind.
 
 
Grönt fönster.
 
 
Trave med ved.
 
 
 
Hästar - långt bort.
 
 
Smutsiga skor - smutsig hund men väldigt glad och trött.
 
Även jag med. Men det kändes väldigt skönt efteråt.
 
Men vi såg inga tussilagon den här gången heller.
 
Ja, jag vet att jag är lite tjatig om dessa tussilagon men
 
vill gärna se de.
 
Hoppas eran helg har varit bra. Vi har haft det lungt och skönt.
 
Lite små fix här hemma bara.
 
Kram Susanne
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Såg ut att vara en härlig promenad... kan tänka mig att det var en lycklig hund :) Vi försöker också ta lite långpromenader varje helg... dels behöver man ju det själv men även vår hund Nicke, han bara älskar att att springa fritt omkring på åkrar och ängar :)

2013-04-08 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0