Det som göms i snö.........

 
Har ni sett vad som har tittat fram lite försiktigt.
 
 
Visst är det fint!
 
 
Hittade även de här =).
 
Nu går det väldigt fort.
 
Har märkt att det börjar på att slå ut lite allt möjligt.
 
Märks om inte annat på min allergi. Har fått börja med mina
 
allergi tabletter och jag är säkert inte ensam om det.
 
Men det gör inte så mycket för det är ju bara såååå
 
fint ute.
 
Har inte hunnit så mycket hemma idag som jag ville
 
men ibland är det så bara.
 
Tar nu kväller och tar nya tag i morgon :).
 
Nu ska vi åka och hälsa på de äldsta tjejerna.
 
Det ska bli skoj.
 
Har lagat lite mat som jag tar med mig och så blir det
 
väl såklart "let´s dance".
 
Vad har ni haft för er idag då?
 
 
Nu ska här mysas med alla mina barn och min man.
 
♥ Susanne
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0