Jobb,Jobb,Jobb.....

Vårat äppelträd har så mycket frukt nu. Det faller ner en hel del och jag hinner inte att ta hand om den. Sorgligt :(.
Har gjort äppelkaka och delat med mig till grannar och barn men ..... det hinns inte med, allt annat tar så mycket tid ( och jag vet inte riktigt vad jag gör av all tid någonstans). Hinner inte med att städa, baka, vara så mycket med alla som jag skulle vilja, hinner inte sätta mig att sy ja- det är så mycket jag vill men det känns som jag bara jobbar, sover och äter. Har ni alla så här eller är det bara jag hmmmm.......funderar. Är inte hösten då man ska ta det lite lugnare men jag gör nog tvärtom- konstigt.
 
Kram Susanne
 
P.S Det blev nog ett litet konstigt inlägg idag men ........sorry!

Kommentarer
Postat av: Elott

Ja, du... jag tror de flesta känner igen sig i det du skriver. Hösten kommer med stora kliv och alla vardagsbestyr och aktiviteter drar igång. Samtidigt vill man hålla kvar ledighets- och sommarkänslan... känns som att det krockar lite. Man måste nog inse att man inte kan hinna med allt man vill... men visst önskar man att man kunde jobba lite mindre och bara få ägna sig åt det man verkligen VILL göra... Dags att köpa en lott och se till att bli miljonär... :)

2012-09-25 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0