Gladdisar

Härom dagen var jag in på en blomsteraffär och fick se dessa helt underbara "gladdisar"- kunde helt enkelt inte mostå - så de fick följa med hem.
 



Kunde inte riktigt bestämma mig vilka färger jag skulle ta alla var lika fina men..........det blev till slut rosa/vita. Inte så konstigt kanske att jag just tog just de färgerna (ler).
 

Tycker att man har så mycket vaser men...... den här fick duga! Det krävs ju en ganska så hög vas till gladioulisar (stavningen är kanske inte helt perfekt ;) ).
 

Trevlig helg till er alla som tittar in hos mig!
Kram Susanne
 
P.S Det blev lite mycket kort kanske på "gladdisarna" men......de är ju så fina-eller hur?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va fina dom va! :)

Svar: ja visst är de :)
Susanne

2012-09-12 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0