Vet inte vad det är......

 
Jag vet inte vad jag har kommit in i för något.
 
 
Men jag tycks har kommit in i en bakperiod. Jag bakar, bakar och jag tycker det är roligt :). I onsdags blev det de här fina cupcakasen och nu har jag precis bakat två stycken rulltårtor.
 
 
Förra helgen blev det skurna kakor och hårt bröd. Ska nu baka hårt bröd i helgen igen. Det gick så fort och det var simpelt.
 
Men det är väl så att man kommer in i olika perioder. Bakperioden, städ perioden, "vill-ingenting" perioden och tränar perioden, bantar perioden ja- det finns nog flera. Jag är ialla fall så att jag har olika perioder- vet inte hur det kan bli så. Har nog alltid varit så :).
 
Har ni lika som mig olika perioder eller....?
 
Nu ska jag och Rossi ut och springa få se hur det kommer att gå det var länge sedan nu ;).
 
Ha nu en riktigt skön fredag och helg.
 
Kram Susanne
 
 

Kommentarer
Postat av: Elott

Men HERREGUD vilka underbara skapelser! Fantastiskt! Full av beundran inför dina cupcakes. Har länge tänkt att jag skulle prova själv, men det blir liksom inte av... Men hembakt bröd - både sött och "vanligt" - är ju det godaste som finns. Får nog bli lite matbrödsbak i helgen :)

2012-10-26 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0