Snö och knopp

 
Min November kaktus blommar nu fint med många knoppar i. Den har jag haft i några år nu- helt otroligt. Tänk de som kan ha sina i hur många år som helst och de är stora och fina, som går i arv till sina barn osv. Jag kanske kommer dit jag med ;) med min blomma.
 
Här just nu så kommer det snö och en hel del till och med. Usch vill inte ha det ännu men det är som det är man kan inte göra så mycket åt det. Bara att sätta på sig kläder och tända brasan.
 
Ha nu en bra måndag och kör försiktigt om ni ska ut med och köra.
 
Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Josefine

Var det en sån blomma jag fick :)?

Svar: Ja, du fick en sådan blomma och den kallas Novemberkaktus. / Kram
Susanne

2012-11-01 @ 18:57:09
URL: http://anotherrainyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0