På schemat

 
I Helgen kom de två äldsta tjejerna hem. Så himla roligt. Vi åt mat tillsammans och bakade eller rättare sagt jag bakade och alla tjejerna "provsmakade"  ;)). Det var precis som "vanligt" när de bodde hemma. Det var så skönt att rå om de en liten stund och "skämma" bort J och E.
 
Annars har helgen gått i pysslets tecken. Har sytt lite grann, bakat som sagt.
 
 
Har även tillverkat en krans eller stommen är köpt och jag har bara satt på dekorationerna. Ville ha den lite mera höst/vinter - lik nu. Det var riktigt roligt!
 
Käre M har fortsatt med målning och tapetsering i mellersta dotterns rum. Det blir nog bra när det blir klart. Men jag vill ju hlest att det skulle vara färdigt redan som igår hihihi- sådan är jag- fort ska det gå men ..........vi jobbar lite olika M och jag "ler".
 
Vad har ni gjort i helgen??
 
Ha nu en riktigt bra måndag- fast det är en regning sådan =).
 
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mums vad gott ! :)

2012-10-17 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0