Höst/Vinter??

 
Några nedfallna äpplen på marken (som inte tagits upp ännu).
 
 
Ett ensamt äpple på trädet.
 
 
"Vårat" gärde utanför staketet. Lite grått och inget grönt på träden.
 
Ja, just nu så ser det ut så här ute. Men jag hoppas på vitt snart på marken så att det blir lite ljusare fast egentligen inte- har lite svårt att bestämma mig. Visst är det fint med hösten alla fina färger men när man är här nu i slutet på oktober och i början på november du är det inte roligt. Det är kallt om mornar/ kvällar och hyfsat varmt om dagarna, lite svårt ännu med vad man ska ha för kläder på sig- tycker jag. Man är liksom lite- mitt-i- mellan-höst-vinter. På något konstigt vis.
 
Är det någon fler som känner som jag gör?
 
Bästa onsdagen till er.
 
Kram Susanne
 
P.S De två översta korten tog jag när det var fint i helgen och det understa togs vid ett senare tillfälle.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elott

Fina bilder!

2012-11-05 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0