Skräp för andra men .........

 
Ett litet gammalt förkäde med spets och små söta baby sockor med
rosettband.
 
 
En fin gammal kupa med fat. Fint att lägga små söta kakor på och
bjuda på eller bara ha det som det är.
 
 
Liten söt burk att fylla med lite godis.
 
 
En gammal handukshängare eller vad man nu kan tänka sig att ha den
till men den kommer nog in på våran "lilla" toalett. Tror jag ;).
 
 
Ett fyrkantigt gammalt fönster med speglar i. Kommer nog upp snart hoppas
jag på vårat nyrenoverade rum (mellersta dotterns). Och ett par fina
fönsterskydd som jag har letat och suktat efter så länge men har tyckt
det har varit för dyra. Hittade de på loppis för  150 :-  Fynd!
 
Det är roligt när man kan göra bra fynd till bra priser på loppis.
Det är även bra att man kan lämna in saker där som man
själv inte vill ha längre eller som man har tröttnat på.
 
Allt detta hittade jag på loppis i närheten där vi bor för några
helger sedan. Jag brukar åka på loppis då och då, ibland hittar
man och ibland inte.
 
I Helgen har vi eller rättare sagt käre mannen i huset har fortsatt
med renoveringen i mellersta dotterns rum. Jag har bakat och
bakat, tvättat, sprungit.
 
E våran dotter har varit hemma hela helgen och hälsat på. Det är så roligt.
Äldsta dottern J har nu äntligen fått ett fast jobb som hon har slitit för att få ett fast jobb.
Så himla duktig. Ett stort Grattis till min stora tjej :))
 
Bästa Måndag till er.
 
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Loppisfynd är så roligt. Och som sagt, ibland hittar man något, ibland inte. Men när man "fyndar" känner man sig såå nöjd :)

2012-11-05 @ 10:29:56
Postat av: Josefine

Tack mami! Love you <3

Svar: Love you to
Susanne

2012-11-08 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0